GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

  1. Hogyan tudom lemondani a rendelésemet?
  2. Mennyi időn belül kapom kézhez a rendelésemet?
  3. Mit jelent, ha egy termék „nincs raktáron”?
  4. Hogyan értesülhetek a legújabb akciókról?
  5. Vásárolhatok telefonon keresztül is?
  6. Meddig vehetem át személyesen a rendelésemet?
  7. Hány napom van átutalni a vásárlásom összegét?
  8. Ha sokáig nem veszem át a rendelésem, az törlődik?
  9. Kihozták a kádamat, de csak utólag vettem észre, hogy meg van repedve. Ilyenkor mi a teendőm?
  10. Vettem 5 évvel ezelőtt egy csaptelepet, ami elromlott. Visszavihetem még?
  11. Mennyi garancia van adott termékekre?
  12. Leadtam a rendelésem, de időközben az egyik terméket megvettem máshol. Módosíthatom a rendelésem?
  13. Kiszállították a megrendelt termékeket, de már nincs rájuk szükségem. Mennyi időn belül kell visszaküldenem?
  14. Mely szállítási módoknál fizethetek utánvéttel?
  15. Hogyan követhetem nyomon a csomagjaimat?
  16. A weboldalon csak új terméket árusítanak?
  17. A rendelt termék meghibásodott. Hogyan igényelhetem a szervizeltetését?
  18. Milyen módon jutok hozzá a számlához?
  19. Többet utaltam, mint a rendelésem ára. A maradékot visszakapom?
  20. Gyártói vagy bolti garancia van biztosítva?
  21. Lehet kérni a kiszállítást megadott órára?
  22. Hol tudom személyesen átvenni a rendelésemet?

 


 

1. Hogyan tudom lemondani a rendelésemet?

Az automatikus visszaigazoló e-mailben található elérhetőségek bármelyikén lehetősége van lemondani rendelését, feltéve, ha az még nem került átadásra szállításra.

Az átadásról természetesen írásban, illetve esetenként telefonon is értesítjük Önt.

 

2. Mennyi időn belül kapom kézhez a rendelésemet?

Amennyiben az Ön által rendelt termékek megtalálhatóak raktárkészleten, úgy 1-2 munkanapon belül.

Az automatikus visszaigazoló levél után Kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségek egyikén, ahol jelzi a további lehetőségeket (mint szállítás, annak díja, ideje).

 

3. Mit jelent, ha egy termék „nincs raktáron”?

A termék jelenleg nem található raktárkészleten. Ettől függetlenül nyugodtan leadhatja a rendelést az adott termékre, Kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot a beérkezés idejét illetően.

Ez termékcsoportonként eltérő lehet.

 

4. Hogyan értesülhetek a legújabb akciókról?

Feliratkozhat hírlevelünkre [itt], illetve követheti a weboldalunkon meghirdetett akcióinkat is!

 

5. Vásárolhatok telefonon keresztül is?

Természetesen.

Javasoljuk, hogy amennyiben lehetősége van rá, a rendelést adja le inkább online. A telefonos vásárlásban sajnos benne van, hogy a vonal szakadozása, recsegése miatt a leadott rendelésnél valamelyik információ hibásan kerül rögzítésre.

Az online rendelésnél ilyen probléma nincsen. Amennyiben nem biztos egy adott termékben, kérjük, keresse Kollégánkat az alábbi elérhetőségen:

 

kisker.maglodi@merkapt.hu

Kérjük, levelében írja le a kívánt termék fajtáját, nevét – gyártóval – és cikkszámát, majd, hogy miben szeretne segítséget kérni!

 

6. Meddig vehetem át személyesen a rendelésemet?

Rendeléskor lehetősége van meghatározni későbbi átvételt.

Amennyiben Ön nem jelzi előre, akkor a rendelést maximum 2 hétig félre tudjuk tenni Önnek.

Az időkeret lejárta előtt munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot!

 

7. Hány napom van átutalni a vásárlásom összegét?

A vásárlása összegének átutalására 8 nap áll rendelkezésére, erről a Kollégánk által küldött rendelés-visszaigazoló e-mailben hivatkozni is fogunk.

A határidő lejárta előtt Kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

8. Ha sokáig nem veszem át a rendelésem, az törlődik?

Amennyiben a rendelésénél nem jelez későbbi átvételt, a Kollégánknál sem jelzi, és nem jelentkezik megrendeléséért 2 hétig, akkor Kollégánk megpróbálja Önnel felvenni a kapcsolatot és egyeztetni a további teendőkről.

Ha a kapcsolatfelvétel sikertelen, töröljük a rendelését és erről e-mailben is tájékoztatjuk Önt.

 

9. Kihozták a kádamat, de csak utólag vettem észre, hogy meg van repedve. Ilyenkor mi a teendőm?

Amennyiben futárszolgálat szállítja házhoz a rendelt termékeket, kérjük, fizetés és aláírás előtt vizsgálják meg a csomagot sérülések után!

Sérült csomagolású terméket semmi esetben sem vegyenek át!

Ha a hiba átvétel után derül ki, kérjük, vegyék fel kapcsolatot Kollégánkkal:

A levélben kérjük, írják le:

• nevüket

• a rendelésük időpontját és módját

• a szállítás idejét

• részletezzék a termékkel való problémát,

és lehetőség szerint csatoljanak hozzá fotókat is, így megkönnyítve az ügyintézést!

 

10. Vettem 5 évvel ezelőtt egy csaptelepet, ami elromlott. Visszavihetem még?

14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhet egy terméket hozzánk.

Amennyiben termékét régen rendelte és probléma merült fel, kérjük, keresse fel az adott termék gyártójának szervizét.

 

11. Mennyi garancia van adott termékekre?

A legtöbb termékre 12 hónap garancia adott, de ezek egyes gyártóknál, sőt!, gyártón belül egyes termékeknél is eltérhetnek.

Amennyiben nem biztosak a garancia idejében, keressék Kollégánkat! Kérjük, levelükbe írják bele a termék pontos elnevezését, és ha lehetőség van rá, a cikkszámát is!

 

12. Leadtam a rendelésem, de időközben az egyik terméket megvettem máshol. Módosíthatom a rendelésem?

Az automatikus rendelés-visszaigazoló e-mailben található elérhetőségek bármelyikén lemondhatja rendelését, feltéve, hogy az még nem került átadásra szállítópartnernek.

Ennek időpontjáról Kollégánk e-mailben tájékoztatja Önt.

 

13. Kiszállították a megrendelt termékeket, de már nincs rájuk szükségem. Mennyi időn belül kell visszaküldenem?

Rendelését indoklás nélkül visszaküldheti 14 napon belül.

Posta-, futár-, illetve bármilyen ezzel járó szállítási költséget Önnek kell állnia.

 

14. Mely szállítási módoknál fizethetek utánvéttel?

Saját teherautós szállítás esetén csakis előre utalással tud fizetni.

Futárnál és csomagautomatás feladás esetén átvételkor lehet készpénzzel fizetni.

 

15. Hogyan követhetem nyomon a csomagjaimat?

Nyomon követésre egyelőre nincs lehetőség.

 

16. A weboldalon csak új terméket árusítanak?

Igen.

A sérült csomagolású/esztétikai hibás/kifutóban lévő termékeinket megtekintheti a www.merkaptoutlet.hu weboldalon.

 

17. A rendelt termék meghibásodott. Hogyan igényelhetem a szervizeltetését?

A legtöbb termékhez csatolt garancialevélen megtalálható a szerviz, kérjük, vegye fel velük a kapcsolatot!

Amennyiben nem találja garancialevelét, keresse Kollégánkat:

vevoszolgalat@merkapt.hu

Kérjük, levelében írja le:

• a rendeléskor leadott nevet

• a termékek nevét (amennyiben lehetőség van rá, cikkszámot)

• és annak gyártóját.

 

18. Milyen módon jutok hozzá a számlához?

Cégünk jelenleg papír alapú számlával dolgozik.

A kapott csomagban megtalálható a számla.

 

19. Többet utaltam, mint a rendelésem ára. A maradékot visszakapom?

Természetesen.

 

20. Gyártói vagy bolti garancia van biztosítva?

Gyári garancia van biztosítva az általunk forgalmazott termékekre.

 

21. Lehet kérni a kiszállítást megadott órára?

Természetesen.

Futárszolgálattal való kiszállítás esetén nem árt, ha az adott céggel is egyeztetnek.

 

22. Hol tudom személyesen átvenni a rendelésemet?

Rendelését átveheti személyesen boltjaink bármelyikében.

Kérjük, amennyiben személyes átvételt szeretne, jelezze ezt rendelése leadásakor!