A kedvezményezett neve: MERKAPT Építőipari, Szolgáltató és Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság

A projekt címe: „Munkahelyi képzések megvalósítása a Merkapt Zrt-nél”

A szerződött támogatás összege: 11 155 832 forint

A támogatás mértéke (%-ban): 100

A projekt tartalmának bemutatása:

Vállalkozásunk, a MERKAPT Építőipari, Szolgáltató és Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság 2018. augusztusában 11 155 832 forint vissza nem térítendő támogatást nyert a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül a Pénzügyminisztérium, mint Támogató által 2017. március 29-én meghirdetett „Munkahelyi képzések támogatása mikro-, kis- és középvállalatok munkavállalói számára” című felhívásra benyújtott pályázatán.  

 
A projektben 16 fő saját munkavállaló képzése valósul meg. A tervezett képzések a következők: 

  1, Építő- és anyagmozgató gép kezelője (Targonca vezető) OKJ szám: 32 582 02 képzés, 60 órában 6 fő bevonásával,

  2, Vezetői hatékonyság fejlesztés tréning 48 órában 7 fő bevonásával,

  3, Szövegszerkesztés, táblázatkezelés, prezentáció ECDL szinten 60 órában 3 fő bevonásával,

  4, Hatékony üzleti kommunikáció tréning 72 órában 8 fő bevonásával,

  5, Projektmenedzsment képzés 72 órában 8 fő bevonásával.

 
Cégünk munkavállalóit célzó képzések támogatása a munkavállalók foglalkoztathatóságának javításán keresztül hozzájárul az uniós célokkal összhangban lévő nemzeti vállalás teljesítéséhez.
 
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2019.06.24-2020.06.30.
A projekt azonosító száma: GINOP-6.1.6-17-2018-00560
 
 
 
 

A kedvezményezettnek az alábbi tartalmi elemeket szükséges megjelenítenie a honlapján a projekthez kapcsolódóan:

A kedvezményezett neve: MERKAPT Építőipari, Szolgáltató és Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság

A projekt címe: „Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatáésok terjesztésének támogatása a Merkapt Zrt-nél”

A szerződött támogatás összege: 22 300 801 forint

A támogatás mértéke (%-ban): 38,24

A projekt tartalmának bemutatása:

Vállalkozásunk, a MERKAPT Építőipari, Szolgáltató és Kereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság 2018. novemberében 22 300 801 forint vissza nem térítendő támogatást nyert a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül a Támogató által 2017. január 13-án meghirdetett „Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című felhívásra benyújtott pályázatán. 

A pályázat keretében megvalósuló projektünkkel a cégnél bevezetésre kerülő új informatikai rendszer elsősorban az értékesítésben és az ügyviteli folyamatokban fog előrelépést jelenteni az üzemelésünkben.

A projekt keretében az alábbiak kerülnek beszerzésre:

  • REG-Doc rendszer core licenc
  • REG-Doc és Vectory iktató és dokumentumkezelő modul
  • REG-Doc CRM modul
  • REG-Doc Workflow modul
  • Kontrolling modul és kiegészítő elemei
  • Raktárautomtizálás, vonalkódolvasó rendszerrel

Fontos, hogy a szoftver a legkorszerűbb technológiák igénybevételével kerül kifejlesztésre, így az hosszútávon, magas szinten tudja szolgálni a szervezet érdekeit. Megjelenésében, kezelésében igazodik a jelenlegi trendekhez, melyben az adatbiztonság és a megfelelő teljesítmény kiemelten fontos, így a kezelése az egyéb hasonló rendszerekkel (MS Office) megegyezően könnyen elsajátítható az alkalmazottak számára.

 

A projekt keretében beszerzésre kerülő informatikai rendszer Debrecenben kerül kiépítésre. A Merkapt Zrt. vidéki telephelye a fejlesztéseket követően sem kívánja átpozícionálnia magát. Célunk továbbra is a meglévő ügyfélkör igényeinek magas szintű kielégítése. A telephelyeink fő feladata a raktározás, a viszonteladói értékesítés és az ügyfélkezelés.

A Merkapt Zrt. sikerének titka többek között az alkalmazotti körében keresendő. Az új informatikai rendszerünk az ő munkájukat fogja támogatni. Az értékesítésben és az ügyviteli folyamatokban résztvevő munkatársaink lesznek a fejlesztésnek a célközönsége. Az új szoftverek felhasználásának a célja a munkatársak hatékonyságának növelése, az ügyfélkör gyorsabb, pontosabb kiszolgálása, a napi adminisztrációs feladatok digitalizálása, a visszakereshetőségének javítása és az utólagos adatgyűjtés.

 

a projekt tervezett befejezési dátuma: 2017.09.26-2019.12.31.

a projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00802